lindaaaaaaa

Kul kul kul :D

Publicerad 2008-11-22 23:12:53 i Allmänt,

Nu har jag inte vart så aktiv här men det bryr jag mej inte så mycket om .
Har vart inne i uppsala och sovit över hos jossis mamma.
Vi gick och såg på bio, Kanske inte världens bästa film men men :)
Vi träffade Emil och Robin, Dom var också med på bion.
Efter det så kom Erik med dom fina händerna, Det går inte att inte älska dom , Eller hur jossi ? :o<33
När vi hade suttit med Erik på donken och lekt med hans händer så gick vi till bussen.
Buss 7 kom och dden gick till Årsta men ingen av oss vågade ta den.
Det klev dock ut trevliga människor ur den bussen,Kanske inte jätte nyktra, men trevliga :)

Snubben : * kommer fram * ställer ner en tom sprit flaska mellan mej och jossi * 
Jossi och jag : * kollar på den tomma flaskan och kollar pp varandra och små ler *
S : Ni får dricka av den... MEN den är tom, men ni får dricka :D 
J o L : Okej .... * fnissar *
S : ah vet ni när krogarna öppnar ?? :D
L ; nae, vi är inte myndiga ännu :)
S : aha.. men ni går på krogen ?? :D
L : Nae, Vi är bara 15 * ler * 
S´s kompis : HA HA ! 
S : oj, förlåt, jag ber så hemsk mycket om ursäkt :o



Ah alltså det va roligare än vad det låter . 
Sen så gick vi och la oss, Igentligen gjorde vi lite annat men det är då inte intressant :)
Sen på Lördagen skulle vi till GUC, Dom hade öppet hus där. Det va en fin skola, Vet dock inte om jag ska börja där, Om jag gör det så är det för att jag tycker om att ta kort :)
Efter det plummsa vi tillbaka till Agneta och åt lite lunch.
Vi packa sedan ihop våra saker och ringe Erik och sa att vu skulle in till centrum med nästa buss.
Vi fick låna hans buss kort igår och var tvungen att lämmna tillbaka det idag .
Men vi gick in i Forum och satte oss på över våningen, Jossi gick och köpte en kaffe till mej.
Medans hon gjorde det satt jag och pratade med Erik, Vi kom överens om att en tjej nedan för såg ut som en apa :)
Och sen var vi tvunegn att gå till bussen och det visade sig att den gick först om 40  min, Vi stog och frös och sparka snö på varandra .
Bussen var full och bakom oss satt det en brud som läspa som en döv mammut. Jag störde mej väldigt mycket på det .
När vi va vid almunge så fick jag lämna jossi, Men där utanför var tesan och sussi, Jag stog och prata med dom ett tag sen kom min mamma och hämta mej, och vi gick in på konsum.
Mamma köpte öl till mej också, eller ah jag fick välja och hon fråga om den var god och det är den sa jag. Och jag får ta om jag vill.
Hhehehe, jag ahr en snäll mamma <3¨

Föresten så har jag gjort jätte många vurpor, Jossi har lyckats filma en ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela