lindaaaaaaa

Det här är ingen saga, det är min sanning.

Publicerad 2009-04-23 20:20:42 i Allmänt,

Hej ni läsare vilka ni nu är :)
Har kommit fram till att jag har grymt många äckel personer på min kontaktlista på msn.
Nu började nå '' priate_nasty'' skriva. Får höra både det ena och det andra, undra vad som kommer här näst ?
ser också att min blogg har fått något kramp anfall, stora bokstäver överallt, man blir ju nästan blind.
Har också tänkt på min ''karriär'' och ahr bestämt mej att jag inte ska bli en tjock kock, nu lutar det mer åt att utbilda sig inom handel, skulle ju va kul att jobba i butik, va trevlig hela tiden, träffa nya människor.


Hämtar mitt löshår imorgon, längtar som en liten kåt gris på att klockan ska vandra framåt i racerfart.
Roligt att se hur det ser ut och hur det sitter på mig, hoppas det inte blir allt för fult.
Undrar också när jag får min lön, hmm.. imorgon hoppas jag, perfekt till rean på thun´s.
Jobbar också nu på lördag, ska bli skönt att ha något att göra då, längtar nästan lite, dock inte att jag inte har nå smink nästan, Tycker det är lite onödigt att använda smink när man svettas i facet och när man får varm ånga i ansiktet, blir alldeles flottigt.

En låt som inte släpper från min hjärna är '' tänk alla gånger - fonky fresh '' den är så underbar och den beskriver nästan precis så som jag mår just nu.

//  puss, linda

Kommentarer

Postat av: Barre

Publicerad 2009-04-24 20:31:21

Kan nog bli najs med utbildning på handel. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela