lindaaaaaaa

Tänk alla gånger jag ångrat det jag sagt, förlåt

Publicerad 2009-04-20 18:25:28 i Allmänt,

Ja tänk alla dumma grejjer jag gjort.
På den här tidne jag inte skrivit har jag förlorat en vän som jag verkligen kommer sakna, men jag pallar inte att ha det på det sättet.
Har också hunnit med att vara barnvakt medans mamma och pappa avrt i frankrike, fick massa roliga saker av dom.
fick också veta att jag ahr prov imorn och jag ahr inte pluggat ett skit, huvva tkr inte om det här.
Får hoppas det går skit bra och itne åt helvette.
Beställde löshår igår också, dock inte äkta det är ju fan ett rån att ha äkta, blir syntes som jag hoppas blir bra.
Nej, nu ska jag gå coh lägga mej i fosterställning och plugga sönder mej så gott det går är ju inte en guldklimp på att plugga.

// linda, din sadpanda .


Kommentarer

Postat av: Barre

Publicerad 2009-04-24 20:30:44

Stackars sad-panda. =/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela