lindaaaaaaa

Mhm, Jaha..

Publicerad 2009-12-29 17:10:55 i Allmänt,

Äntligen hemkommen efter en ganska lugn arbetsdag. Jag fryser som saaatan, sitter in krypen i dun täcket och plus det har jag dun jackan på mig. Haha, måste vara en härlig syn. Väntar på maten som blir klar vilken sekund som helst. Och jag taggar som faaaaaan till nyår. Kanske jag inte är ensam om?
Undra om min klänning har kommit ? Hmm, måste upp och checka posten, Ouff, hoppas den kommit så jag kan testa den. Kan tala om att det blev ingen av de jag lagd upp förut. Hittade en aaas söt som jag bara var tvungen att beställa hem. Nej nu är jag för nyfiken, måste springa upp och hämta posten !

// lots of love, linda <3

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-12-30 11:02:07

sv: det är bara din dator som är seg ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela