lindaaaaaaa

Yeah, I like that ;)

Publicerad 2009-12-30 18:13:22 i Allmänt,

Jag blir tokig! Fortfarande inget brev om att jag ska hämta ut känningen. Det hinner inte komma till imorgon känns det som. Damn jag blir så ledsen då.. Annars så kör vi på den toppen jag fick av Malin i veckan.
Undrar också vilken fest man ska på. Finns lite överallt just över nyår. Säger bara att slottsbacken vid 12, Here I come! Haha. Vare sig om jag kan gå eller inte. Jag ska pallra mig upp dit. Är ju tradition att man ska kyssa någon vid tolv slaget också. Ja vi får se hur det blir med den saken. Vill inte få hemsk herpes av någon främling, håller mig till de jag ''känner'' haha. If you get it?

Det blev en vända på stan idag och bytte bh:n som jag fick i fel storlek. Nu blev det rätt i alla fall!
Vidare till gränby och kikade lite där, men hittade som inget förutom jätte söta trosor. Märker också att jag bara köpt underkläder. Men det är ju roligt att vara fin under. ;D

// Kyssen, linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela