lindaaaaaaa

Nå test som jag inte lyckades få upp på bdb . D'':

Publicerad 2009-02-26 20:35:10 i Allmänt,

för både tjejer och killar. Gör testet innan februari tar slut!

Kärlek
Gillar du alla hjärtans dag? Mysiigt ^^
Har du någon att fira den med i år? päron och vänner :D <3
Är du kär? nej.
Isåfall, i vem? kloakråttornas konung ^^
Har du dumpat någon? mja
Har du blivit dumpad? mja
Hur många förhållanden har du haft?  2
Har du varit kär på riktigt? ja faktiskt.
Vem var den senaste du kysste? Emelie :'<
Vem var ditt dåligaste strul? jesper xD * onskefull *
Är du rädd för kärleken?  blir livrädd när det tar slut.

Bad girl/boy
Röker du ofta? händer ibland.
Är du beroende? nope
Har du varit full vid fel tidpunkt? ja.
Är du oskuld? nej.
Har du haft sex med någon sen ångrat dig? nae
Har du varit otrogen?  nej
Har du haft sex offentligt? nepp
Har du spelat klädpoker? joo (Y) 
Tycker du att det är coolt att supa? nej.
Utseende
Hur lång är du? 172 cm förra veckan xD
Ögonfärg? melerade
Hårfärg? mörk brunt
Stil? lalalala, min egääänh :D
Till killar: längd på snopp? 3 cm :( HAHAHAHHAHAHAH * jossi du fattar, det magnus sa xD *
Till tjejer: BH storlek? hit och dit ^^xD
Är du nöjd över ditt utseénde? Hej, jag är plovkad från konsums soptunna :)
Är du mogen? fantiserar om skumma saker och har lite smått underliga samtals ämnen sååå , nej xD

Kommentarer

Postat av: Barre

Publicerad 2009-02-27 16:21:28

En riktig bad girl då, och hur lång är du egentligen? O.o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela