lindaaaaaaa

Unga och omogna :D

Publicerad 2009-02-26 20:28:12 i Allmänt,

''Idiotiska gubbe kör så det ryker
hör jag min lille bror sitta här i rummet intill antar att ahn spelar  .
Sitter själv och måste wii wiia men ska gå när jag skrivit klart det här :)
skolan va soft idag, dock är ju torsdag den jobbigaste dan.
blev roligare när jag vart flummig och dampig, Björn holm digga mina skor , Go on mannen (Y)
Hade ju fått fina Gb:n av ''NL'' på pea, roligt att driva lite, haha, men han fick igen så han teg den grisen >:D
På vägen hem från skolan så satt lilla hugo bredvid mej, riktigt trevlig människa det där.
Vi fick för oss att vara kriminella och snodde en skylt från bussen, han snodde den, jag gömde den ;)
egentligen så va det jag som tvinga honom att ta den till mej (A)
men det är inget som är så viktigt.
satt på bussen och väntade på att vi skulle va vid solvalla och till slut så va där och jag smugglade ut skylten, halkade hem på den blöta och slaskiga snön.
Näe jag öppnade dörren så kom ett moln med god doftande bulldoft. Mami hade nämligen bakat bulalr till jonatans kalas som han ska ha på lördag, noah kommer på det.. Fan hatar den ungen har lust att strypa sönder han. bög är han också !
men mami tvinga t gå till brevlådan,  tänkte att jag skulle va lite snäll och gick dit upp, tog med mej alla vovvar, ahde inte stryp på nån av dom, gissa om att man gled fram på slasket.
Imorgon är det ju sovmorgon också. skönt, har vart dödstrött varenda dag nu.

// linda, din biljardkula på golvet.



Kommentarer

Postat av: Barre

Publicerad 2009-02-27 16:20:30

På den där bilden, läste på Bdb. Tyckte nästan synd om honom. ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela