lindaaaaaaa

Larven i alice i underlandet :D

Publicerad 2009-01-25 15:44:19 i Allmänt,

Känns riktigt surt just nu.
Har ju inet skrivit här på år och dar, måste skärpa mej !
Det har hunnit komma upp massa saker,
Jag ahr bl.a gjort gymnasie valen, har inte bestämt mej ännu om jag sak ändra ett.. och sen har jag avrt i värsta depp perioden, hade lust att ta livet av mej ett tag, jag bara satt och grät och mådde verkligen inge bra !
och snart är det nationella prov! Gaaah mycket stuff man ska hinna med nu i vår !
Jo just det ! Jag ahr också gett bort mina marsvin till en kvinna som bor i Gimo, hon va hur gullig som helst, trots utseendet, hennes dotter va också as gullig, lite små mulliga och goa ;)
Så den enda grisen jag har kvar är lilla lilleman, min honey.
Har också lyckats färga håret svart. Inte med meningen dock, skulle blivit mörk mörk mörk brunt, men blev något fel så det blev svart. Hade ju innan det choklad brunt.
Det första pappa sa va

 '' Vafan ahr du gjort?!?!?  Det är ju skit fult ! ''

Då kände man hur självförtroendet sjönk till 0 och kommer inte höjas på ett tag.
Han ahr också försökt att be om förlåtelse och att han inte menade det, Men den blicken säger allt !
Så lite putt på han .
Och jag ahr också lyckats få MVG i livräddning det kan man ju få skryta över lite :)
Lite mindre att skryta om är väl färden till thun´s och hur tvålen sagga ner mitt öga där. Ingen trevlig upplevelse. Ni får en bild på det svarta nu också, bara för att jag är go just nu .




// linda, Din chokladkaka i nöden .

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2009-01-25 20:30:11

Precis Linda!! Uppdatera din blogg massa nu :D

ännu en gång: du är skitfin i det håret!

Postat av: Barre

Publicerad 2009-02-22 21:23:35

Det blev jättebra med håret tycker jag. =) /Forkmaster.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela