lindaaaaaaa

nattuggla?

Publicerad 2009-01-04 06:27:12 i Allmänt,

Ja som sagt. Nu undrar ni säkert vad jag gör uppe så här tidigt ?
 Men nu är det så att jag inte ahr gått och lagt mej än.. (A)
Jag har vänt på dygnet tootalt, och mamma har tjatat att hon ska väcka mej nio, hon kommer ju bli förvånad om jag är vaken när hon kommer (A)
Men jag är verkligen inte trött. Har kollat filmer som niklas hade på nån fet sak som man kopplar in i datan,
Har b.l.a sett lejon kungen :D
min mage är förbenat arg också morrar som en jävla björn som inte fått mat på 1 vecka, okej jag ahr ju inte ätit något sen 15:00 idag (A)
ska väl ta och bre en macka eller något, kanske leva på godis och vatten ?



// linda, ditt täcke i kylan

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-01-04 06:38:52

hahah samma för mig här, kan inte sova.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela