lindaaaaaaa

Musen tappa svansen !

Publicerad 2009-03-20 12:50:39 i Allmänt,

Linda är så dålig på att uppdatera..
Men faaan, har inte orkat helt enkelt, ( samma gnäll jämt )
Idag sak jag in till stan med mami.
för min del blir det en brunskin jacka, mörkblå jeans , hårspray, och sen ''hairandcare'' klet till håret.
Sistan timmarn som brunett idag ju !
Smått skrämmande att tänka att mitt bruna oslitna hår försvinner nu, men gud vad jag saknat det platina blonda fjortis fluffet !


Tidigare idag så skrek niklas på mej, fick nästan en chok när han skriker. När jag kom ut på altanen så står mamma på en stol med Bäbis och niklas står nedan för och slår med en söndrig skrumopps stång.
Dom va rädda för en liten jätte gullig mus, fick iden att jag kan ju hålla i den, Jaga runt den lilla musen i ca en kvart. Trodde jag skulle mosa den när jag tappade en påse med glasflaskor på den. Men jävla kämpe det där !
När jag fick tag i den så höll jag den i svansen och helt plötsligt låssna en bit av svansen !
Inte rakt av, det var typ bara skinnet med hår pås amt köttet som låssna. Och skelettet va kvar, skrek som en litel flicka som blev skrämd av sin pappa med monster dräkt asso !

Grymt läskigt, men jag kunde inte döda den lilla söta musen, så jag lär min bror döpa den, jonatan döpte den till Marty, ett passande namn, Vet dock inte om det var en she or he. men namn har den och lös är den i skogen någon stans om den lever ännu eller om den tappa resten av kropps hud och kött.

// linda din hund i sängen.

Kommentarer

Postat av: Barre

Publicerad 2009-03-21 10:23:36

Snällt av dig att släppa ut den i naturen. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela