lindaaaaaaa

Seeeg seeg seeeg.

Publicerad 2009-03-24 11:28:56 i Allmänt,

Ska börja det här inlägget med att hedra skolans datorer.
Dom ahr gjort ett framsteg i icke seghet .
Grymt nice asso !
Just nu sitter halva klassen i bibloteket, jag är en av dom som lcyukades sno en dator med bra tangentbord ;3
smått stolt ja.
Jossi och tesan sitter på min vänstra sida och kollar på bdb och tagged tror jag ?
Men men, själv sitter jag och skriver ett inlägg om hur denna dag ahr börjat.

Ganska intressant vaknade på natten av att jag var grymt törstig och såg att jossi ahde ringt på min telebobo, funderade om jag skulle ringa upp men nej, orkade fan inte. Somnade om till min förtjusnad och vaknade upp kvart i fem av att jag inet hört alarmet förns den vrålade ut orden, kommer tyvär inte ihåg dom .
Låg kvar i sängen och kände att jag va satans trött men gick upp efter 5 min.
Duschade en lång varm dusch super skönt,  klädde på mej och hade ne kisse i hälarna, gick och sminka mej sen och ficka håret. När jag hade klockan sprunigt iväg från mej, den var redan halv sju.
käka lite frukost med en dregglande hund framför mej.
borsta nötterna och tog skinnjackan och en fet halsduk och skorna sprang till bilen och den här gången va jag ikapp klockan.

Kom till skolanm och FAAN hade lust att döda james elelr jim elelr vafan han heter , dörrarna va låsta. blöev fett deppig och frös som en gris!
kom in genom läraringången och sprang ner mot våran korridor, elelr ja gick..
den dörren va också låst, stog och va social emd gorillan och jacki, Fan jag ahtar gorillan, han är så äcklig och jobbig, fräser som en orm åt mej cokså.
 sen började alla äckel lektioner som tyvär inte är intressanta.


Ska snart på lunch är grymt hungrig ochd et är 33 minuter kvar ..


// linda, din kycklinmgsallad i nöd och lust .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela