lindaaaaaaa

far och flyg

Publicerad 2009-05-09 18:02:22 i Allmänt,

Lördag idag, för min del känns det som tiden stannat upp p.ga att jag är sjuk.
Är det något virus som går på msn igen ? Det är jätte många som skickar länkar och hjärtan efter dom.
Vågar tyvär inte skriva med personerna eller klicka på länken, är skit rädd för virus.
Ett virus för mig är som en liten magsjuk hårigliten varelse som tyggar på min dator och skiter,pissar och spyr på den.

Jossi har också köpt en balklänning, en rosa, det förvånar mej att den va rosa, jossi rosa? jodå det funakr finemang.
Själv så ska man ha en vit eftersom att jag hittade et par sky höga klackisar som va jätte söta som jag bara va tungen att ha. Ville ju ha en liten klack, men seriöst dom skorna va jätte söta!
Kommer gå runt som ett träd på balen, hahah, stackars simon som är lika lång som mej, eller ska man kanske lämmna tillbaka dom ? hmm.. jag ska tänka på saken.
skulle vilja ha ett par rosa skor och en rosa klänning, det är min dröm liksom.
Nej nu sätter jag punkt .

Kommentarer

Postat av: Barre

Publicerad 2009-06-13 19:35:51

Jag brukar blocka dem som har virus och ber dem att kontakta mig när viruset är borta. =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela