lindaaaaaaa

prfffrfrffrr

Publicerad 2009-10-31 01:03:50 i Allmänt,

Jag har itne hunnit skriva klart novellen ännu, den blir ganska lång ändå. Den visar framfötterna och jag blir nästan nöjd faktiskt.
Jag och porsche blev hem bjuden till markus på en liten kärleks date.
Porsche är helt slut och jag tycker väl att det jobbiga var att gå fram och tillbaka hem...
tjockis varning...
Jag sak börja fila mina lösnaglar nu också.
Och imorgon blir det nog först markusfieest, sen stan, sen blir det nog att jag åker till rasbo hos lilla jocke och slaggar där, eller ja, vi får se hur det blir ;)
// lots of love, lady <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela