lindaaaaaaa

bläh

Publicerad 2009-09-29 22:29:54 i Allmänt,

Jag är sjukt trött, och såg att min statestik här på bloggen va verkligen på topp..
var till och med mer igår..
Har iallafall vart och dansat lite, och det är sjukt jobbigt för lilla mig som inte tränar,
jag pallar inte något alls.
Men jag ska träna upp mina kondis + få sjukt sexig kropp ;) hahahaha...
Ingen skola imrogon, men drar in till stan vid ca 11 tiden,
om studiebidraget har kommit blir det lite shopping för min del.
hoho, blir väl en snabb träff med jossi, och och jag ahr tjaffsat lite smått om att vi aldrig umgås.
Men så kan det vara ibland, Stressigt i skolan olika aktiviteter och läxor och sånt.
Men vi får försöka fixa det gumman ! Lovar !
Nej nu orkar jag inte mer tyvär, mina ögon går i kors..
Dröm om mig så drömemr jag om dig, pussah / lady <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela