lindaaaaaaa

I dream about you all the time.

Publicerad 2009-09-30 21:49:49 i Allmänt,

Dagen har vart helt ok för min del, hur har eran dag vart?
Åkte hem till malin på förmiddan, sen tog vi bussen tills tan gick och fika.
Efter det skulle vi upp på akis för jimmy stackarn har hamnat där inatt,
tänkte att jag kunde vara lite gullig att gå och ge han lite söta blommor och ett '' krya på dig jimmy'' .
Vandrade upp mot akis efter fika stunden med malin. Vi snodde lite blommor som vi hittade i rabatter. hehe..
gick vilse bland alla hus men till slut så hitta vi rätt och gick upp till han.
Guuud så trött han var. men relativt pigg ändå, man hörde på honom att det inte var helt rätt till. Stannade och babbla med honom i ca 1 timme sen gick jag och malin ner för att träffa upp alice för att gå till bussen.

hmm.. nu började det lukta baguetter? hmm... fan va sugen jag blev på det..
Nej, har försökt att nå adam också, men antar att han tränar, vet ju itne vilka tider han gör det. Får ta reda på det så jag vet när jag kan ringa. :)

Jimmy och jag är coola katter ;)



// lots of love lady <3

Kommentarer

Postat av: LOEL

Publicerad 2009-10-01 19:27:29

De verkar som att du är lite wannabe lady gaga

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela