lindaaaaaaa

mjauuu

Publicerad 2010-04-29 19:07:24 i Allmänt,

Ojojoj! Jag ser att ni vill läsa om mina dagar?
Många som kollat om jag uppdaterat ett par ggr.
Nej men vad har alla gjort dagen före valborg?
Själv har jag vart i skolan, studerat lite,
sen hem med bussen och fick ett härligt erbjudande när jag väntade på andra bussen hem.
det kom en traktor som plockade upp dem där väg pinnarna efter gatorna.
Så stanna killarna vid mig och sade '' Ska du med eller? ;) ''
Min reaktion blev rätt kraftig då jag verkligen inte var beredd på att höra det.
Tyvärr tacka jag nej, vem vill åka traktor hem? Nej det ska va ''fint''. Alltså min älskade lantisbuss.
Åkte iväg till thun´s hämtade lönen köpte ögonfransar, just det, inpuls köpte en väska på stan också.. hehe.
Sen hem och träna, jag har börjat springa varje dag, samt så gör jag lite situps och lite hitlerhund för att hålla rumpa,lår och mage på plats!

Iväg till hallstavik sen och handla med mamma.
Letade skor som en galning, men hitta inga som passade, förutom ett par uuur läckra klackaskor, men dem för jag köpa någon annan gång, men en sak är säker, jag skall ha dem!
Kom precis hem och tänker på livet.. nej men funderar på en ny tatuering, har ju redan bestämt vad jag ska ha och vart den skall vara, men när orkar jag ta smärta? Kanske gör två st samtidigt... jag får fundera lite till. Ska i alla fall försöka få dem klara till sommaren.

Det blev lite mycket nu, men så får det bli idag... hah.

// puss sötisar <3





*Bara för att jag är så jävla normal.*

Kommentarer

Postat av: jcs

Publicerad 2010-05-01 14:25:46

alltid lika gullig......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela