lindaaaaaaa

hmm..

Publicerad 2010-08-31 18:58:25 i Allmänt,

Okey, nu avslutar jag den här frågestunden, fick i alla fall några frågor, vilket glädjer mig väldigt mycket.
Har legat framför tv hela dagen sovit hela dagen också, känner mig så svinig så det inte finns ord till det.
Imorgon ska jag i alla fall till skolan och efter det träffa kalle min fina vän.

Nääh, nu svarar vi på dessa frågor...



Sv: Haha, tack tim för din fråga....
1. Ja han är kattig och han är en av mina bästa vänner som jag känt i typ snart 5 år.
2. För att få skriva av mig och dela med mig lite av mina ''sysslor''. Mest ett tidfördriv egentligen..



Sv: Häääj baby <3
Haha, denna fråga är ju för mycket, detta är då inte en ''P12'' vilken idiot skriver ut det?
Nåja ''Jens'' Kom förbi mig imorgon bitti så kan vi ha en liten ceremoni uppe i skogen bara du och jag.
Du kan ju tag med dina vänner också, i tolv års åldern, och förhoppningsvis så har inte dem samma svårighet med särskrivning som du har gubben. Pusss <33






Sv: Åh tack sötnos för frågan och att du är så gullig!
Jag och Per har väl inte den djupaste relationen, vi träffades mer förut, nu har det väl ''svalnat'' av lite grand.
Men vi pratar det gör vi, och det är väl en liten låga som brinner från bådas håll. Man får ta allt som det kommer, hoppas på det bästa helt enkelt, jag hoppas ju en del. ;) haha!




Sv: Tjabbaah martiin!
1. Jag tar alla personer som de är. Men älskar att personen har en galen och busig personlighet, eller att den matchar min egen.. Jag är ju lite.. som jag är. ;)

2. Jag ÄLSKAR lasagne, jag skulle kunna döda för en bit lasagne! haha.
Jadu.. fisk är något jag undviker, men skulle det vara så att jag höll på att dö av svält skulle jag goffa fisk utan bara satan.

3. Just nu har jag 5 kissekatter, en sålde vi bort igår.. 2 nakenmarsvin (ååh älskar dem) 4 hundar, några äckliga guldfiskar.. Ja det var väl det..

4. Att ha fått träffa såna underbara människor som jag verkligen har gjort, det betyder otroligt mycket för mig, att kunna dela glädje med.

5. Vakna upp bredvid personen jag avgudar, eller kanske inte avgudar.. Men vakna upp med någon jag tycker om och ha en mys helg, bara prata,kolla film, skratta tillsammans o.s.v.
Helt klart står ju fester högt upp också, men just nu söker jag något seriöst och lägger det före alkoholen.




sv: Det jobbigaste med dig alex.. det är att du är så JÄVLA nyfiken..
Men jag har lovat att svara ärligt och det kommer jag göra.
15 st olika personer för tillfället, men nu de senaste 4-5 månaderna har jag bara hållit mig till 1 person!



Som sagt, jag lovade att svara ärligt, men det gör mig inte till en sämre människa, enligt mig en bättre.
Det är viktigt att vara ärlig, hatar falska personer, usch die motha fuckas!

Men visste ni att när vi nyser, nyser vi i 160 km/h!!!
Helt otroligt!
Man skall inte heller hålla emot en nysning, då kan det orsaka blödningar i ögonen och ett hårt tryck på bihålorna.

Nu tänker ni '' åh nej, nu har hon kollat på dokumentärer.. IGEN''
OCH JA DET HAR JAG FAKTISKT GJORT!!!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela