lindaaaaaaa

-ingen rubrik-

Publicerad 2010-12-29 22:58:22 i Allmänt,

Hemma från jobbet, dampat på kinect spelet blev så förbannad att jag stängde in mig på rummet och sura i flera timmar. Lekt med kissemissarna, kollat lite tv och ja, suttit här typ..

Sista jobbdagen innan det nya året imorgon bitti. två dagar kvar på 2010.
Mitt år 2010 har vart både upp och ner, i början var det sug, mitten mjamja, det lättade upp en massa, det gick nedåt, sedan blev det min bästa dag någonsin, då jag träffade världens finaste,fantastiska kille. Lilla Jesper.Han gör mina dagar så underbara, trots att jag inte ser han varje dag, pratar med han varje dag i telefonen så räcker en tanke för mig, och jag hoppas jag får tillbringa en lång tid med älsklingen.

Nåja måste hoppa i sängen nu och sova som en gud och vakna på glatt humör.

linda


Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2010-12-30 23:35:53

Hej. Kan du inte berätta mer om din kille? Vem han är å så?

Postat av: Linda

Publicerad 2010-12-31 01:26:04

SV: jeansen är från Gina :)

http://www.ginatricot.com/kollektion/ccollection-p0.html#product_120679

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela