lindaaaaaaa

blääh

Publicerad 2010-06-30 10:54:58 i Allmänt,

Idag ska jag ha en hemma dag med mormor har jag bestämt!
Vi ska ner på stan en vända och kolla lite kläder sen handla lite god mat.
Ska göra en ny design, min ä ju skit ful. Mörk och tråkig, ingen header heller.

Det regnar och är super tråkigt väder, fattar ni hur blek jag kommer vara när jag kommer hem?!
Det går ju inte att sola här, de få timmarna solen skiner är det typ 14 grader ute, svin kallt!
Jag vill hem, det är det enda jag säger, jag saknar kalle, tim, johanna,jenni, adde! Mina sötisar.

De som bor här är ju jätte snälla och trevliga, och vill träffa mig heeela tiden. Men jag vill inte gå ut när det är såhär kallt. Jag vill verkligen göra mitt yttersta för att hinna träffa alla, men vissa vill jag inte träffa för de är ju som de är.

Sen går det inte att boka om flygbiljetten! Jag blir tokig, om jag skulle boka om så är jag tvungen att betala över 600 kr. Är det värt? Ska fundera på saken.

Nej sluta deppa nu! Ska börja fixa mig nu och se vad dagen har att bjuda mig.

// linda <3

Kommentarer

Postat av: Jenni

Publicerad 2010-06-30 15:58:10

du .. det spöregnar faktiskt här också! :O fast det är inte så kallt iaf tihi (a) kom hem nununu!! :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela