lindaaaaaaa

Sega måndag

Publicerad 2010-05-31 15:38:38 i Allmänt,

Måndag och jag kom upp riktigt tidigt. Gick till skolan hade muntliga nationella i engelska.
Gick ner på stan med tjejerna sen, vidare till almunge och gå till folktandvården.
Två gamla tanter hade jag som kolla min mun och knäppte kort och grejer.
Båda fråga om min piercing i tungan ba  '' gjorde det inte ont?!'' och '' Hade du ingen bedövning?!''
Stod ute i solen och stekte medan jag väntade på att lillebror skulle sluta.
Fick sällskap av massa almunge kids. Alla fråga hur gymnasiet var och bla bla bla...

Hemma nu, har käkat hallon som mamma hade köpt hem, de är typ.. slut nu.
Ska ta mina skolböcker nu och sätta mig i bikini och plugga till sam provet imorgon.
Skriver mer sen.

// pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela