lindaaaaaaa

show me what yah got ;)

Publicerad 2010-05-30 12:01:12 i Allmänt,

Har suttit ute i solen och käkat frukost med mamma.
Tårta blev det också, är ju morsdag och allt.
Till middag hade jag och pappa planerat att åka och hämta pizza.. när Niklas kommer hem så han kan köra då..
Frågan är väl när han kommer hem.
Ska ta ut mina grisar i solen, deras ute bur ser ut som en djungel med maskrosor, de kommer försvinna i all hög växtlighet.

Nåja, ska väl kila vidare ut i solen med grisarna, måste smörja in dem med solkräm först.
Suck, det är nog det enda jobbiga med dem, annars bränner dem sönder sin nakna kropp.

// linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela