lindaaaaaaa

sweat

Publicerad 2011-04-09 19:43:32 i Allmänt,

Dagen har rusat förbi mig utan att jag hunnit blinka, känner mig rätt mosig och trött.
Jobbet gick bra, mycket folk, ett bränt finger och en kladdkaka, inte helt fel.
Jag har lagt märkte till att jag har en tendens till nageltrång på min vänstra stor tå. Smärta.
Mamma försökte hjälpa mig att bli av med denna smärta av en nagel bit som gräver sig djupare och djupare ned i köttet. Jag grinade och nöp mig själv för det gjorde så ont, försökte tänka bort all smärta för att få bort den olidliga smärta jag gått runt med i några dagar. Gör dessvärre ondare nu.

Väntar också på ett samtal från baby.
Tänk att snart har vi vart tillsammans i 6 månader, ett helt jävla halv år. Knäppt det känns men bra på nåt sätt, sjukt bra! Kommer ihåg de negativa kommentarerna jag fick så som '' Kommer inte hålla mer än 3 månader'' Eller som en före detta sade till mig '' Du skall gå på såna i din egen ålder och inte på äldre än dig själv'' Men kärlek har inga gränser, eller hur? Och nu ahr det snart gått ett halv år och jag ahr aldrig mått bättre eller vart så mycket mer förälskad.

Nåja, måste gå och kolla kattlådan de luktar skit...


/linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela