lindaaaaaaa

torsdag 28/4

Publicerad 2011-04-28 21:58:17 i Allmänt,

Tänkte ta och slänga upp ett litet inlägg nu såhär på kvällen.
Tänkte göra ett försök att sätta mig upp på mitt vilddjur och se vad vi behöver jobba på.
Nu sitter jag här och i axel,höft och benet, smalbenet är dubbelt så stort som det andra och blå/rött och som en stor tennisboll i den, rätt coolt. Ont har jag i varje fall och har väldiga problem att gå.
Nåja, jag älskar min fina häst i alla fall så det gör inget.

Kattungarna har blivit enorma och är jätte jobbiga, längtar nästan tills jag kan sälja bort dem, kommer bli dunder skönt!

Vad mer har jag tänkt på.. Inte så värst mycket, förutom att jag insett hur mogen jag är emot vissa andra som är i samma ålder. Känns skönt att jag kommit ur sandlådenivån för länge sedan. Skrattar för mig själv när jag tänker på vissa personer, typ rövslickare som spelar så gulliga och som kan skriva hur ''besvikna,arga'' de är men vågar inte kolla en i ögonen när man ses. Finns gott om dem kan jag lova. Äsch, jag skall i alla fall inte visa för min mamma detta ;)

Snart är det valborg också, kommer bli såå kul! Skall med älsklingen på någon rockabilly fest typ. Om jag uppfattat det rätt. Kommer ju dock ha sjukt ont i benet, buhu. Imorgon ska jag iväg och grilla med hans päron och bror. Grejer det!

Nu blev jag hysteriskt trött bara sådär så godnatt, hoppas jag kan gå till skolan imorgon...

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela