lindaaaaaaa

äsch,

Publicerad 2011-06-20 20:43:12 i Allmänt,

Har slitit hela dagen ute på gården och inomhus, Sören Piks förra ägare avr här och hälsade på idag. Är så nöjd över hur fin pik var att rida idag också, fattade ett par otroliga galopp fattningar direkt!

Jag och mamma har avrt och hyrt två filmer idag också som vi ska nöta igenom, 1 är färdig och snart ska vi se paranomal activity 2. Har sett den på bio med johanna, har aldrig vart så skräckslagen som då.

Annars då, hur mår jag? Jodå, bara bra, tack som frågar!

Jag är inte på humör att skriva, förlåt för det. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela