lindaaaaaaa

Sammanfattng! ;)

Publicerad 2011-06-12 23:15:01 i Allmänt,

Vilken dunder helg jag har haft! Perfekt start på sommarlovet alltså!
Myste med min lilla pojkvän igår och idag, vi gick ut och käka på krogen sen körde han hem mig och jag byggde en hage som min mongohäst rymde ifrån och jag löpte efter för jag älskar ju han...

Nåja, sitter och chattar med johanna, hittar sjukt fula bilder på oss på lite olika sidor, HAHA! (dör)

Ska gå ut och ge min rymling lite mat nu sen jaga in min katt också.

G'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela