lindaaaaaaa

16 mars, död chey

Publicerad 2011-03-16 19:34:01 i Allmänt,

Sådär, nu är jag hemma och har vart ute och fixat i vindskyddet, mamma fick en jätte stor spik rakt igenom tån, och jag fick äran att dra ut den, fy tusan vad ballt!
Ska försöka ge mig på en semla och se om dem är så goda som alla säger, samt fylla i massa papper som skall skickas in till försvarsmakten, om jag inte gör det kommer jag få böta.. *suck*
Nåja, praktiken rullar på är dock förbannat trött på att bara stå och galja och larma dagarna långa. Igår stod jag och veck kläder ute i butiken från 8.30 till 15.30 med 30 min lunch där emellan.

Typiskt så har mina dunder fina skor gått jätte sönder, jag som älskade dem så jäkla mycket!
Har funderat länge på att köpa skor, hade endast 250kr kvar att leva på nu till nästa vecka.. beslutade mig att införskaffa ett par nya skor, kan ju som sagt inte gå runt i ballerinor i denna kyla. Men blev alltså 200kr fattigare men 1par lågskor rikare, känns skönt och välbehövligt.

Måste som sagt sätta fart med de där frågorna innan jag glömmer bort det.. hade ju bara 14 dagar på mig och det har typ redan gått 8?...


puss


höhö, det är kul att bläddra i arkivet, och gud vad jag saknar mitt bruna hår.. nästa gång jag färgar blir det denna färg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela