lindaaaaaaa

Kvällsblogg i brist på annat

Publicerad 2011-03-18 22:16:28 i Allmänt,

Sitter och gör ingenting.
Det är fredag vilket betyder att jag oftast isolerar mig på mitt rum med de jag behöver.
För på fredagar går allt på tv som jag hatar...

Har suttit största delen och flamsa med johanna i facebook chatten och sytt om mitt löshår. Sen inget mer. Så kul har jag det.

Förövrigt skriver jag detta inlägg för jag inte har nåt annat och göra, inte johanna heller så jag skriver detta inlägg till henne så hon har nåt att läsa i en minut eller två. Kan bläddra i arkivet här och se vad jag finner, massa bilder vill ni ju ha, det vet jag.



Här var jag smal och blond men inte blåögd.
Jag saknar förövrigt de leggingsen och de skorna lite grand.

Undra om jag har kvar  leopardlinnet?


Där hade jag fint långt ÄKTA hår....


Här är jag då dunder fjårtiZzz


Eftersom att jag älskar att ta kort i speglar...
Så fortsatte jag med det.




Där började jag bli ''normal''
Om man nu kan kalla mig det..



Och så blev jag den jag är idag.. typ ''normal''.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela