lindaaaaaaa

Tisdag

Publicerad 2011-03-29 18:58:59 i Allmänt,

Känner mig så otroligt duktig fast att jag åt en glass idag *fniss*
Simning i 1½ timme sedan när jag kom hem gick jag ut och sprang med doggsen en sväng. Trodde jag skulle dö en stund också...
Träffade på ett as gulligt mongo idag också, han fångade i alla fall min uppmärksamhet och vi hade en liten konversation om bussar. Han sa att vi ses imorgon. Kul!

Vad ska jag göra nu då? Jo jag ska sätta mig och plugga lite till ett prov som jag har på fredag, dunder duktig!
Sen då? Nae mer vet jag inte, pussa på kattungarna som börjat öppna ögonen nu.
Och sen då? Nej jag vet inte, denna dag har ju sprungit iväg känns det som, och den gör det än!

Och jag har verkligen inget att skriva.. Punkt slut.

linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela