lindaaaaaaa

lälälälääääää

Publicerad 2011-05-23 21:43:17 i Allmänt,

Orkar egentligen inte skriva, men jag har absolut nothing to do.. Så slänger väl upp några rader.
Var i skolan idag, försov mig och allt, gjorde nästan klart webbdesign uppgiften.

Kom hem, dö trött och utsliten men såg en fett stor äcklig spindel på mitt golv, det är spindel nr 2 på 1 vecka ca... Fick nåt ryck och börja slita ut ALLT och skura golvet och dammsög och allt som hör till en städning. Blev en möblering också.

Gick ut och red sen, jag och Pik mötte en skit läskig traktor som var jätte läskig och försökte äta upp Pik.. Trodde han... Börja jobba honom för första gången på åkern nedanför huset, gick kanoners i 5 minuter tills han tyckte det var för jobbigt och kasta av mig, stolt är jag ändå med tanke på att jag landade på fötterna!

Nåja, har hunnit med en skoluppgift också, skrivit och skickat in till ewa, ska fortsätta med nästa uppgift imorgon. Mycket såhär på slutet av skolan.
Men nu ska jag slå igång en film och sova en stund, för jag är verkligen jätte trött!

P.s Förlåt för att jag ALDRIG lägger upp några bilder, men det är nå fel på blogg.se eller med min webbläsare så jag kan inte... :(


// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela