lindaaaaaaa

Sorryyyyyyy....

Publicerad 2011-05-18 18:39:13 i Allmänt,

Ojdå var 1 vecka sedan jag skrev...
Men jag hinner verkligen inte med att blogga, sen har jag ändå inget roligt att skriva, och jag kan inte ladda upp bilder heller... Därav har jag tappat mitt intresse för detta skriveriet.

För övrigt går det kanoners med hästen, fanns såna som absolut inte trodde på oss, men se nu, jag rider honom utan problem och han är hur framåt som helst och vill inte sluta jobba. Ur kul! Väntar bara på svar ifrån en bonde så vi får bygga upp en hage på åkern precis bredvid huset, och häst nr 2. Tihi!

Nåja, nu skall jag börja plugga till ett prov imorgon, håller tummarna att det går bra! Sen kanske jag hinner med en löp runda för ovanlighetens skull. :)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela