lindaaaaaaa

Snartsnartsnart!!!

Publicerad 2013-12-22 16:12:26 i

Inte alls långt kvar till julafton nu! Dagen med stort D!! Längtar så jag dör nästan! Har haft lite fullt upp nu några dagar därav lite sent inlägg, men men. 
Idag har jag gjort ett jätte fult pepparkakshus. Det blev inte riktigt som jag ville.. Och med mina graviditets hormoner tillsammans med en stark vilja är inte den bästa kombon... Jag har även haft en bra dag med smärtan. Har orkar gå några hundra meter med Jesper och roffe. Stackars roffe har ont i munnen också och vill inte äta så han rasar i vikt... Har i vilket fall fått tid på ultuna i början på januari hos tandläkarn så de fixar till hans tänder. Mitt lilla hjärta <3 

I fredags var jag och Jesper hos BM och mätte magen, lyssna på lilltjejens hjärta och tog lite prover. Allt var fint och hjärtat gallopera på hos bebis. Herregud vad jag längtar efter bebis. Vill trycka ut henne nu och pussa och peta på henne. Haha. 

Nu väntar jag bara på att sambon ska komma gen ifrån gymmet så ska vi handla lite gottis till ikväll. Sen ska vi gooosa med morötter, gurka och dipp. Nomnomnom!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela