lindaaaaaaa

19:59

Publicerad 2011-04-08 19:57:30 i Allmänt,

Jag har kommit till ett hopplöst stadie i mitt liv, där verkligheten saknar mysbelysning, där man vandrar ensam genom livets mörker.
Tycker det är ganska deppigt att en normal människa blundar för att finna sig en mörk fristad, medan jag blundar för att få en ljusare tillvaro - där, bakom stängda ögonlock kan jag konstruera min egen drömvärld.

I min nya ljusa värld hade alla barn fått ha minst en vän, en vacker sångröst och åtminstone två travhästar, heller inga hål i tänderna.
I min nya vackra värld hade en biltjuv skjutsat hem ägaren av bilen innan han påbörjade sin flykt från rättvisan. (kan ju vara rätt kallt ute, kan vara skönt att slippa en kylig promenad när man just blivit bestulen)
I min nya kärleksfulla värld är det inte fel att sitta två påklädda killar i en kall bastu och massera varandra, det är när värmen går igång och kläderna tas av gränsen har passerats.
I min nya godare värld får man inte folie i munnen för att man inte orkar skala sin Toblerone ordentligt innan man tar sig en bit.

Nu ska jag få bort denna jobbiga period..
Men den skulle ju vara fin om den var sådär bra. Har för övrigt inte hänt något förutom att min foto session som jag skulle ha på söndag är inställd, typiskt!


Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela