lindaaaaaaa

regn torsdag

Publicerad 2011-04-07 08:55:19 i Allmänt,

Sitter som varje dag på bussen nu och ska till skolan och lära mig en massa nytt!! Noot... Hade en lång jobbig dag igår, slutade med att jag stod efter en stor väg och grät... Min telefon hade nästan slut på batteri bara 2% kvar, jag försökte ringa mamma men det gick inte, telefonen bara avslutade samtalet av sig själv... två bussar bara åkt förbi mig hur mycket jag än stod och vifta och hoppa. En gubbe förföljde mig i en bil, i typ 200 m innan han vände, jag frös... Lyckades till slut ringa hem och mamma fick hämta mig på citygross, hemma vid typ halv elva eller nåt sånt... Sen hade jag fått brev hem om att jag fått restskatt, super kul! Idag regnar det och jag ser fram emot det, vad kan liksom bli sämre än igår? Puss, linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela