lindaaaaaaa

Som jag lovade, kvällsblogg!

Publicerad 2011-04-13 21:43:21 i Allmänt,

Som jag lovade så skall jag blogga och lägga upp bilder!
Har vart ute och jobbat med vindskyddet och krattat hagen och nu är allt klart!
Imorgon skall vi åka och hämta hem 350kg hö sen är allt jätte klart inför vår nya familjemedlem.
Har suttit och kollat glee smsat med älskling, plockat kattbajs.. ja som vanligt alltså :)

Hela min säng är fylld med kläder bara för jag inte vart hemma sedan i söndags, ska sätta in de i garderoben sedan ska jag fixa mig för kvällen och somna utan min älskling, saknar honom fast att jag pussade jätte mycket på honom i morse, jag kommer ju dö nu när jag åker bort i 1vecka... :(

Nåja slänger upp lite bilder under veckans gång!











Så nu får det räcka för jag somnar snart av att vänta på att alla ska laddas upp...


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela