lindaaaaaaa

three little birds

Publicerad 2011-01-31 18:45:25 i Allmänt,

Dunder dag, har känt mig glad hela dagen.
Råka gå in på kicks efter skolan bara för att köpa en ansiktes skrubb för 65kr.
Kom ut med både det ena och det andra, hela paketet gick på 303 kr!
Dum linda...
Förövrigt har jag bokat tid för nagelförlängning nu, fick tid redan imorgon kl 9:00!

Åkte med pappsen till boländerna bara för att leta guldstrumpor till honom (fråga mig inte vad han skall ha det till..)
Letade som dårar men hittade inte ett enda par med ens lite glitter i...
Mitt i allt kom älskling fram och pussade på mig, Vad gjorde han där liksom?!
Glad blev jag i alla fall. hihi.
Han skall hämta upp mig imorgon efter skolan, vi ska köpa en form, (han har ingen..) bakning står på listan imorgon alltså!

Förövrigt sitter jag och avnjuter lite Bob marley och är för jävligt vacker.. Sitter och färgar ögonbrynen. ;)


Åh vad jag längtar till sommaren när jag kollar igenom bilder från i somras på killarna!


Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-01-31 20:14:55

Ja de har den varit!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela