lindaaaaaaa

Morgon kaffe :)

Publicerad 2011-06-05 10:38:09 i Allmänt,

Godmorgon dådå!

Har sovit sjukt dåligt då jag vaknat av och till p.g.a en dröm som fortsatte när jag lyckas somna om från där jag vaknade upp ur den... Kan berätta att jag b.la blev jätte arg och ledsen på jesper som hade gjort nåt, sprang in på thuns´och försökte komma bort från han, gick sådär tills jag lyckades komma ut och sprang för fulla muggar in i nån skog, sen kom jesper och jagade mig med poliser och helt plötsligt var jag i Kiruna och de jagade mig fortfarande, livrädd som jag var lyckades jag hitta en grotta där jag satt och åt typ 20 mackor...?

Aja, kortfattat om den. Den var hemsk i alla fall...

Vad skall jag underhålla mig med idag då? Jo jag ska fortsätta renovera upp min lilla stuga. Den är på god väg fast att den inte har några väggar för tillfället...


Förresten dödade jag en röd svart skalbagge som kunde flyga med hårspray igår kväll. Den var jätte stooor :(

Äh nu pallar jag inte skriva mer och jag pallade inte heller göra en ny design...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela