lindaaaaaaa

torsdag :)))))))

Publicerad 2011-06-16 16:40:28 i Allmänt,

Sorri sorri för att jag inte orkar skriva här typ nåt. Men jag försöker verkligen, jag har dessutom inte tid att pilla på datorn 24/7...

Vi har i alla fall fått en som är intresserad av Stefan, har vart ute och fotat som en galning bara för jag vill verkligen bli av med han men ändå inte, jetesoet kissemiss.. Ska ut och pilla på hästen snart, han har blivit jätte jobbig att rida då han inte vill jobba ett dugg och bara stegrar,bockar och sparkar bakut hela tiden, men galoppfattningarna tar han galant nu!

Jävla bananfluga som flyger runt mitt ansikte också, hur mycket jag än viftar dör den inte..

För övrigt hade jag tänkt att skriva nåt roligt MEN.. Jag har glömt bort vad det var för något jag skulle skriva. :(
Så nu säger jag hejdå, hejdå, bajskorvar... (HAHA) Åh vilken torr humor...


Lite suddig bild på Stefan men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela