lindaaaaaaa

måndag 14/3

Publicerad 2011-03-14 05:37:22 i Allmänt,

Full fart mot helgen!
Vaknade upp som en zombie, helt jätte död vill sova mermermer!
Nåja, måste man upp kl 5 så måste man, är ju så förbaskat sen när det gäller att gå upp, orkar aldrig gå upp när klockan ringer, men nu är jag uppe, trött som faen!

Äsch, Det blir nog en bra dag ändå, blir lite dålig uppdatering (kanske) ska hem till älskling men vet inte hur lång tid det tar på mammon... lets se lets se.
Måste i alla fall upp nu och börja fixa mig.

linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela