lindaaaaaaa

Mars 11

Publicerad 2011-03-11 05:37:27 i Allmänt,

Som sagt har jag haft annat för mig än att sitta och blogga...
Och jag är för jävligt trött och vill inte ha praktik, får ju bara göra samma saker i 6h, så jävla tråååkigt.
Vågar inte vara borta något heller bara för min handledare blir skitsur sist jag va hemma med min onda tand...
Lika bra att kila upp och försöka ha ett leende på läpparna, helg snart ju!
Jobbar imorgon också, men det jobbet är i alla fall kul.. sen efter det skall jag till min farbror och käka samt fira mig i efterskott.

Äh ska upp och vara otaggad och galga och larma kläder... Lika bra att gå upp eller nåt.

linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela