lindaaaaaaa

Hjärta dig

Publicerad 2011-05-11 17:00:25 i Allmänt,

Åh gud vad jag är kär, jag flyger bland små rosa moln dagarna långa. Det är tack vare min underbara pojkvän.
Min vackra,snygga,snälla och bästa älskling.
Just nu kan jag verkligen inte tänka mig ett liv utan dig älskling.
Du är som min bästa vän men samtidigt den jag älskar mest av allt annat runt om kring mig.
Jag vill aldrig lämna dig,
jag mår så bra med dig,
inget kan stoppa mig, allt är så underbart,
du snurrar hela min värld,
går inte 1 enda minut utan att jag inte tänker på dig,
du är jämt där i mitt huvud och hittar på bus eller bara står och ser så vacker ut.
Du är min ängel,
mitt hjärta,
mitt liv.
Jag älskar dig Jesper, snuttrumpan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela