lindaaaaaaa

Åh så jag längtat efter denna måndag!

Publicerad 2011-10-10 06:38:25 i Allmänt,

Gooodmorgon!
Är redan vaken och har börjat packa och fixa och dona.
För idag drar jag och min älskling till ullared! WOHO!
Kommer vara sjukt jobbigt att hoppa på kryckor men what to do liksom...
Det kommer ju såklart bli kass uppdatering, vet inte ens om de har internet som jag kan koppla upp mig till...

Jaja, annars då... Benet har börjat kännas bättre, ingen stor skillnad men lite bättre i alla fall, vilket är skönt.

Nu ska jag börja göra lite frulle sen drar vi! :D (som jag har längtat)



Min vackra katt Idun får vara modell idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela