lindaaaaaaa

en går en annan kommer

Publicerad 2009-08-31 22:10:46 i Allmänt,

Hösten här här det känns klart och tydligt i luften. Inte så jätte skönt att gå i skinjacka längre...
Kan ju samman fatta dagen lite kort för jag är trött och orkar inte tänka just nu så blir ett kort inlägg.
Klockan ringde vid 5 imorse och jag vaknade upp hos jossi, vi segade som vanligt och fixk speinga till bussen och borsta tänderna samtidigt,väl inne i stan så vandrade jag och malin till skolan, vi delade också på en kaffe på donken. det va chill en lektion var inställt, dock data, mindre kul, 2h utan att göra ett skit? Nejdå, Lucas och jimmy höll oss sällskap så länge dom orkade vilket var väldigt länge. gympa därefter, ganska kul faktiskt om man tänker på att lady va med. Efter det köpte jag mitt livs billigaste nyttiga grej, En banan ! 3,50 kr liksom, ojojoj...
hem sen och fixa löshåret hos jossi sen åkte jag hem och nu sitter jag här och lyssnar sönder denna gammla godingen.Den är så fin. Men ska sova nu, kyss och smek.<3

Kommentarer

Postat av: Barre

Publicerad 2009-09-01 22:56:02

Äntligen lite uppdateringar, skojigt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela