lindaaaaaaa

Dem känner, dem diggar när vi gör det sååååå

Publicerad 2010-01-31 15:37:04 i Allmänt,

Hahah, jag ahr legat och torkat golvet i köket mesta delen av dagen. Diskmaskinen börja läcka vatten och jag fattar inte hur man stänger av vattnet..
Men nu ahr jag målat, ritat och skrivit om min saga och till och med skickat in den till Torran. Fint det känns att slippa göra det sen. Ska fortsätta kleta med färg och vänta på min kebab som jag tvinga pappa köpa till mig. Fiint med fettig mat när man inte är så pigg såhär dagen efter igår ;)

// pouss linda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela