lindaaaaaaa

Valborg!

Publicerad 2011-04-30 14:09:32 i Allmänt,

Helt slut efter att ha gjort en hel del idag i slowmotion.
Har i alla fall hunnit allt och nu är det bara att fixa sig som åter står och fara iväg!

Någon av kattungarna hade pissat på mig och mitt täcke inatt, såå äckligt.

Jag har dessutom absolut inget att skriva, men skriver ändå för ovanlighetens skull.

Kanske lika bra att jag hoppar i duschen så det inte blir så stressigt sedan.. Jag är ju som sagt inte så bra på att hålla tider..

linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela