lindaaaaaaa

28 februari

Publicerad 2011-02-28 15:47:12 i Allmänt,

Hejhejhej.
Jag har inte orkar uppdatera er för jag har pussat på min pojkvän hela helgen.
Men som sagt, lördagen gick jag och älskling hem till Jossi som bjöd på middag samt dryck och trevligt sällskap.
Helt underbar middag var det, jätte gott kan jag lova, satt och chilla med tjejerna medan jesper satt och babbla med wille om skador.. Jag hade trevligt, alla de andra verkade också ha det dunder trevligt.

Lagade pannkakor till älskling igår morse, nomnomnom. Sedan gick vi ut och gick en sväng, gick till ica inhandlade middagen som jag duktigt nog tillagade, blev inte alls nöjd dock, det smaka bra men blev jätte fult. :(

Hade praktik idag, rätt kul, pratade massor med personalen. Fick gå tidigare så gick och införskaffade mig lite nya bysthållare, höhö. Micket bra pris, rea och grejer. Ska slänga lite färg i håret också, är så less på min utväxt så nu blir det svart igen! Och jag drar mig utåt på en promenix med hundarna i detta fina väder. :)

linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela