lindaaaaaaa

Visste ni...

Publicerad 2011-03-04 22:03:54 i Allmänt,

att min senaste kyss - Fick jag av världensbästa pojkvän!
att jag funderar på - allt konstigt som är så ointressant det kan bli...
att jag pratar - rätt ofta med mig själv
att jag inte gillar - fiskar.. falska fittor (vilket det finns gått om) ååå lite till där på
att min första riktiga kyss - minns jag inte ens...höhö
att jag avskyr när folk snackar - kuckaburra
att kärlek - är det finaste som finns, både att ge och att få. :)
att jag gillar - mat e ju bäst?!
att jag alltid kommer att - vara som jag är när jag inte blev som jag skulle, men annorlunda är bra!
att jag är förälskad i - slemapan Jesper! ♥
att sist jag grät var - Igår kväll..
att min mobiltelefon är - ful? Den är ju inte vacker..
att när jag vaknar på morgonen - Kollar jag klockan på mobilen, sätter mig vid datorn.. eller.. ligger typ..
att innan jag går och lägger mig - ger jag grisarna mat, kollar katterna, borstar tänderna, fyller vatten i flaskan,sopar sängen,går på toa, byter om, räknar hur många timmar det är jag får sova.. Typ det, hähä (a)
att idag har jag - Blivit vuxen! WIHO
att jag just nu tänker på - Om jag skall sova, är redlöst trött...
att i kväll ska jag - Jadu.. beror väl på vad som faller mig i smaken. ;)
att i morgon kommer jag - Träffa massa vänner, pussa på min älskling, åka till thuns och shoppa!
att jag hoppas - på att aldrig behöva förlora mina föräldrar och syskon, hur skulle jag klara mig utan dem?
att jag verkligen vill - Sluta ha ont i min visdomstand :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela