lindaaaaaaa

Söndag!

Publicerad 2011-05-29 09:28:00 i Allmänt,

Jag är inte ett dugg trött, känns som jag kan springa runt hela Uppsala idag, fast ne där ljög jag.. Har inte sovit så många timmar inatt, prata med älskling igår kväll sen blev jag sönder köttad av min kissemiss... Har bit sår och riv sår på armarna, bara för hon hatade mina säng kamrater Harald och Hanna.. Men har sovit som en gudinna de timmarna jag fick sova med snarkmonstrerna. Nåja vart uppe sedan 6:30 då alla bekanta skulle fara till utställningen i Eskilstuna eller vart det var.

Ska ut och mocka, slänga på Pik ett regntäcke sen ska jag gå upp och plugga då jag har prov på tisdag, wiha!

Har lovat mamma att laga mat idag, blir rotfruktsgratäng med skinka, nomnomnom. Sen efter det skall jag åka och pussa på min älskling pälskling. Och jag är så irriterad att jag inte kan ladda upp bilder... GAAAAH!


/ Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela