lindaaaaaaa

19/12

Publicerad 2013-12-19 07:27:56 i

Det blev ingen soppa igår som jag hade tänkt... Gjorde en smarrig ost och skicksås m. Pasta istället. Det gick hem hos Jesper i alla fall. 

Igår kväll var jag riktigt ledsen och upprörd, jag hade så otroligt ont i mina höfter att jag inte kunde vända mig själv i sängen. Låg och skrek och grina... Låter jätte mesigt, jag vet... Men om man aldrig haft foglossningar eller är kille så ska man inte säga något. Det går verkligen inte att förklara hur ont det gör, eller hur ont det gör... Det gör bara ont liksom... Lyckades i vilket fall somna till slut och natten har vart Ok, hade kunnat vara bättre om man säger så. 

Idag har jobbet julbord och jag vill verkligen verkligen åka på det, men icke. Pappa har bokat bord på någon restaurang, vi firar "mini" jul innan han drar till Thailand på lördag. Mina bröder kommer också och så blir det julklappsutdelning. Jag har alla klappar klara, dock har min lillebrors klapp inte kommit än!!!! Hoppas den glider ned i lådan idag... 

Nä, upp och hoppa! Isa vill ut och kissa och bebis vill ha frukost!! :))) 
Lilla söta isa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela