lindaaaaaaa

Julafton!

Publicerad 2013-12-24 10:50:21 i

Idag är det julafton, super mysigt! Jag städar det sista nu, även om vi ska bort men det är skönt att komma hem till en städad lägenhet. Jesper är och spelar innebandy som han gör varje julaftonsförmiddag. 

Vi öppnade julklappar i sängen imorse. Isa var självklart med och hjälpte till. Jesper fick av mig kläder och en träningsdagbok, jag fick en bok, senaste säsongen av the big bang theory och en morgonrock. 
Isa fick en leksak som piper, hon älskar den! 

Jag ska även försöka hinna baka lite julgodis till hästarna... Får se om jag hinner det. 

Nu måste jag sätta fart i vilket fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela