lindaaaaaaa

Ny start, nya tag

Publicerad 2013-12-17 08:48:22 i

Det har hänt så mycket nu. Allt kommer på en gång. Både positiva och negativa saker. Jag är gravid vilket är en fantastisk känsla, jag har längtat så mycket efter en liten bebis, även fast jag inte vet hur man gör med en sån. Sist jag ''tog hand om'' en liten bebis var när min älskade lillebror var liten, jag var sjäv 9 år då. Men det kommer nog naturligt förhoppningsvis. 
Jag har även fått en tillsvidareanställning på mitt jobb som jag trivs så bra på, världens bästa arbetskamrater och goa kunder. 
Mina hästar då? Hur går det med dem? Jo mitt hjärta, min själsfrände och bästa vän Pik är ute på foder hos en otroligt gullig tjej! Kunde verkligen inte hitta någon bättre person som ville ta hand om världens bästa häst. Han har det så bra hos henne och han får röra på sig som jag vill att han ska. Jag får ju inte rida längre nu när det ligger ett litet liv och gror i mig, därav detta beslut och sen hann jag inte med honom p.g.a jobbet.
Roffe har jag kvar hos mig, hade inte hjärta att låta någon ta hand om honom eftersom han är hingst och lite som han är. Trots att han är världens goaste ponny och man kan inte tro att han är hingst så har jag mycket jobb kvar. 

Jag har dessutom fått några hemska foglossningar, redan i V.15 började det gnaga och det har bara blivit värre. Hoppar på kryckor nu och är sjukskriven. Därför tänkte jag att jag kunde blogga för att fördriva tiden lite grann. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Glad och sprallig tjej på 20år som väntar sitt första barn. Sambo med världens underbaraste man. Ägare till en teacup chihuahua och två hästar. Försöker leva livet fullt ut innan det är tooo late. Jag kommer skriva om min vardag, graviditet, matlagning och bakning. Sånt jag tycker är roligt helt enkelt. :)

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela